Blogin aloitus ei ole koskaan ollu mun listalla, mut tulipa nyt seki tehtyä. Mä en tiedä mitä mä teen tällä, koska en ole kovin hyvä kirjottamaan asioita muistiin, enkä varsinkaan nettiin. Monta kertaa oon suunnitellu jo tän illan aikana poistavani tämän koko homman myyntblogia myöten, mutta jotenki nyt sain itseeni niskasta kiinni ja onnistuin alottamaan tämän. Haluan kirjottaa elämäntarinani tänne, mutta peitän tietty kaikki pahimmat kohdat. Toisin sanoen kirjoitan elämästäni tänne kaunistellen, ja jos joku mut bustaa haluan sanoa sille että ne jotka tätä joskus sattuu lukemaan, ei oikeasti halua tietää mun menneisyydestä eikä nykyhetkestä sen syvemmin mitään. Tai sit mä en vain halua kertoa.. 

Haluaisin, että tämä blogi tulee olemaan mun päiväkirja, tosin virtuaalinen ja kaikkien nähtävillä oleva. Pyytäisin ettei kukaan, joka tätä blogia joskus tulee lukemaan ala valittamaan kielioppi- pilkutus- tai muistakaan virheistä, vaan yrittää keskittyä sisältöön. En oleta saavani kovinkaan monta lukijaa, jos yhtään. 

Teen tämän illan aikana varmaankin melko monta päivitystä tänne, mutta nyt yritän kertoa itsestäni niin ettei kukaan minua tunnista:

Olen alaikäinen, mutta rikosoikeudellisesti vastuussa oleva tyttö, jonka elämä ei ole ollut helppoa, eikä sitä tule olemaankaan. Asun Joensuun yläpuolella, ja minulla on perhe, jota rakastan yli kaiken. Omistan neljä lemmikkiä, kissoja ja koiria. Tulevaisuudessa minusta tulee joko kosmetologi, sairaanhoitaja, lähihoitaja tai ensihoitaja. En kavahda oikeastaan mitään eritteitä, ja minulla ei ole mitään vähemmistöryhmiä vastaan. (Homot, lesbot, bit, transut, kehitysvammaiset, tummaihoiset yms...) Oikeastaan parhaisiin ystäviini lukeutuu sekä homo että lesbo, ja olen suunnitellut myös kehitysvammaisohjaajan uraa. En kuitenkaan tahdo tehdä tätä työtä koko elämääni, joten luovuin melko pian ajatuksesta. Pidän aika monesta asiasta, mutta osaan myös valittaa. Joskus olen hankala, joskus helppo, joskus kiva, joskus vaikea. Kohtelen muita niin kuin tahtoisin itseäni kohdeltavan, mutta jos minua kohtaan ollaan vaikeita, osaan myös minä pistää vastaan.

Olen ollut koulukiusattu, tulen alkoholismia sairastavasta suvusta, minulla on ylipainoa, riippuvuuksia, sydämeni on rikottu ja olen ollut itsemurhan partaalla ja vakavasti masentunut. Palaan näihin aiheisiin kirjoituksissani, ja juuri tämän takia kirjoitan anonyyminä; jotta pääsen purkamaan traumojani, joista en ole monen vuoden jälkeenkään päässyt täysin yli. Tästä syystä en tule julkaisemaan kuvaani enkä henkilötietojani blogissa, ja esiinnyn salanimellä. 

Anonymus kiittää.